بهشت چینی.؟|

کشور چین بواسطه موقعیت جغرافیایی و وسعت مرزها، موقعیت بسیار ویژه ای از نظر اکوسیستم ها و جاذبه های طبیعی دارد. تنوع بسیار گسترده پوشش گیاهی و جانوری در مناطق مختلف این کشور فراتر از حد تصورات قرار دارد و البته در سایه موفقیت های اقتصادی این کشور کمتر بدان پرداخته می شود. اداره کنندگان این کشور طی چند سال گذشته برنامه ریزی های ویژه ای را انجام داده اند تا میزان بهره برداری از جاذبه های طبیعی این کشور در قالب صنعت گردشگری را افزایش دهند.

طبیعت زیبای چین در کوهستان، جنگل، دریا و هر نقطه ای که باشد مخاطبان خود را غافلگیر می کند. هنوز نقاط بسیار زیادی در این کشور وجود دارند که حتی برای شهروندان چینی نیز ناشناخته باقی مانده اند.

یکی از مستعدترین و در عین حال بکرترین مناطق کشوئر چین، شنونژیا در شمال غربی استان هوبئی است. این زیستگاه طبیعی چشم اندازی خارق العاده از کوه های بلند و جنگل های بی پایان را در خود جای داده است. طبیعت جادویی شنونژیا در هر فصلی از سال آرایش خاص آن فصل را به خود می گیرد و برای دوستداران طبیعت فرصتی بی نهایت استثنایی محسوب می شود.

این منطقه یکی از بهترین انواع عسل طبیعی را در کشور چین تولید می کند و کندوهای چوبی آن شهرتی جهانی دارند. بدست آوردن مقدار کمی از این عسل دردسرهای خاص خود را دارد و باید مدت ها در انتظار آن ماند.

امروز با 118 سفر به شنونژیا می رویم تا گوشه ای از طبیعت بی نظیر این منطقه را مشاهده کنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جهانگردی و ایرانشناسی ، ،
برچسب‌ها: